Dit jaar heb ik 3 video's geproduceerd voor het bejaardencentrum The Tulip Place, vergelijkbaar met mijn eerdere werk voor Thuiswinkel.org. Deze video's omvatten een interview met de eigenaar over het "daycare"-concept voor mantelzorgers, een oproep voor de educatieve avond “Dementia Exchange,” en een interview met een medewerker over de dagbesteding van de bewoners.
Verder heb ik de website van content voorzien, inclusief copywriting, on-page SEO en off-page SEO optimalisaties zoals FAQ’s, knowledge tags, meta descriptions, en de URL-structuur. Zie het resultaat op https://thetulipplace.com.
In 2024 heb ik een half jaar meewerkstage gelopen bij Thuiswinkel.org, het bekendste e-commerce waarborg van Nederland, en dochterbedrijf ShoppingTomorrow. Voor Thuiswinkel.org schreef ik de nieuwsbrief die via e-mail werd verstuurd naar consumenten en webshops. Voor deze doelgroepen schreef ik ook de kennisartikelen voor webshops en voor consumenten.
Voor ShoppingTomorrow heb ik verschillende video's gemaakt die vervolgens op LinkedIn werden geplaatst. Zie een aantal voorbeelden hierboven. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor zoekwoordenanalyse en interne fotografie voor de beeldbank.
MW bv & WINNOX combustions systems
Van 2021 tot 2023 werkte ik voor 2 business-to-business MKB's. Ik werk voor het chemische bedrijf MW bv en ingenieursbureau WINNOX combustions systems. Voor beide bedrijven ontwierp ik de huisstijl. Nu produceer ik content in de vorm van handouts, business cards, printlabels, facturen, orderbevestigingen en certificaten. Bij MW bv heb ik al 1.000.000 kg chemisch materiaal gebrand!
Voor de ondernemersdienstverlening van de Gemeente Arnhem presenteerde ik een concept voor het toegankelijk maken van https://www.arnhem.nl/Ondernemers voor ZZP'ers. Dit concept bestaat uit een site verbetering en een multimediale campagne. Dit concept is als proof of contept in een presentatie opgeleverd aan de opdrachtgever.
Cocktails per Post concept
Voor het bedrijf Cocktails Per Post produceerde ik in groepsverband een conceptstrategie voor het bereiken van de zakelijke klant. Hierboven zie je per fase mijn bijdrage. In dit project lag mijn focus op het onderzoek. Zie de concurrentiematrix en de BMC. Verder produceerde ik direct business e-mails. Vind in de footer mijn contactgegevens voor meer informatie over dit project.